Masca

Masca

duminică, 29 iulie 2012

Ma pot intoarce la tine

Orasul meu si strazile lui
Copacii ce-mi vorbesc 
si parcul ce ma imbratiseaza cu aripi de racoare 
si iarba inmiresmata
soarele, lumina ochilor mei, 
imi surade printre ramuri,
frunzele tresalta de bucurie 
si soptesc soapte de fericire

De ma intind pe covoru-i viu
Simt ca ma contopesc cu cerul
si pamantul odata
Iar stelele, surate, 
se prind de maini si danseaza
in linistea noptii
Si mai am si un alt dor,
ce-mi roade inima
Sa vad marea, 
sa-mi desfat ochii in ea
si mainile sa mi le implant in nisip
ca diamante sfaramate
Apa sa imi gadile talpile
si valurile sa-mi cante o simfonie
Cat te iubesc plaja salbateca
si cate minti ai sucit
iubiri ai petrecut
si le-ai scaldat lacrimile
cand amorul s-a sfarsit
Te ador caci esti eterna
si intotdeauna ma pot intoarce
la tine
Si plange si rade 
ca un copil
Caci tu esti iubita mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu